Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
Çin beklenen faiz kararını açıkladı, kredi faiz oranları değişmedi
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Çin Merkez Bankası faiz kararını açıkladı. Buna göre Çin'in Merkez Bankası gösterge kredi faiz oranlarını…
Google Lens’ten ürün fiyat ve yorumu
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Kullanıcıların çevrimiçi olarak daha kolay alışveriş yapmasına yardımcı olmak için Google Lens'i geliştiren Google, şimdi…
DSÖ, Türkiye’ye 10 Milyon Dolarlık Bağışın Teşekkürünü İletti
- Mehmet Karaman
- 22 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Dünya Sağlık Örgütü, yatırım turu kapsamında kendisine 10 milyon dolar bağışta bulunan Türkiye'ye teşekkür etti.…